1950
TUNAOĞLU, Fethi TUNAOĞLU tarafından dişli imalatı amacı ile kurulmuştur. |
1986
Fethi TUNAOĞLU nun oğlu Zeki TUNAOĞLU, TUNAOĞLU Otomotiv A.Ş. yi kurmuştur. |
1995
Yeniden yapılanma anlamında dönüm noktası olmuştur. |
1997
RWTÜV den ISO-9002 belgesi alınmıştır. |
1998
İhlas Projesi devreye alınmıştır. |
1999
Hema Projesi devreye alınmıstır. |
2000
İlk yurtdışı ihracatımız gerçekleşmiştir. (Knorr-Bremse/ALMANYA) |
2001
Hema / Ford V-227 Projesi devreye alınmıştır. |
2002
* Fransa dan Oxford un kalıpları transfer edilmiştir. * Teknik Malzeme, Ford V-227 projesi devreye alınmıştır |
2003
* Toyotetsu ile 681 N projesi kapsamında çalışılmaya başlanmıştır. * Amerika da SAE fuarına katıldık. |
2004
* ISO/TS 16949 : 2002 Belgesi alınmıştır. * Kaplama tesisimizde; Bosch Fren Sistemleri Döküm parçaları projesi devreye alınmıştır. |
2005
* Kapalı kullanım alanımız 3.500 m2 den 10.000 m2 ye çıkarılmıştır. * Yeni Kaplama tesisi kurulmuştur. * Kurumsallaşma çalışmaları başlamıştır. |
2006
* Dräxlmaier firması ile çalışmalar başlamıştır. * Autoliv firması ile çalışmalar başlamıştır. * Siv Otomotiv firması ile çalışmalar başlamıştır. * FlexMax firmasına ilk kalıp ihracatı yapılmıştır. * Emarc-Çelik firması ile çalışmalar başlamıştır. * Valeo Almanya ve Valeo Fransa ile çalışmalar başlamıştır. |
2007
* Son işlem bölümü kurulmuştur. * Tunaoglu Gbmh ( Almanya ) kurulmuştur. * 630 ton Feintool Presi devreye alınmıştır. * Bosch Rexroth ile çalışmaya başlanmıştır. |
2008
* Kalıp üretim bölümü yeni yapılan kısma taşındı. * Kalıp arıza kısmı ise eski kalıphane kısmını kullanmaktadır. * Preshane Bölümüne 800 TON ve 500 TON olmak üzere 2 adet Karakoç pres alındı. * Kalıp üretim bölümüne 1 adet Freze alındı.(Dik İşleme Merkezi) |
2009
* AUTOLİVE ASDP PROJESİ DEVREYE ALINDI. |
2010
* Yeni üretim hattı kuruldu. * SCM 330 Projesi devreye alındı.
|
2011
* Snop X98 projesi devreye alınmıştır.
|